Servis Einhell
Jako společnost Einhell vždy dbáme na vysokou kvalitu a bezpečnost našich přístrojů, ale i přes důkladné kontroly se může vyskytnout závada. Abyste mohli co nejrychleji pokračovat v práci na svých projektech v dílně a na zahradě, podpoříme Vás, kdekoli to bude možné.
Reklamace v rámci záruky
Pokud zjistíte závadu v záruční době zařízení, můžete výrobek reklamovat. Poté nám můžete zboží jednoduše zaslat zpět prostřednictvím naší služby vrácení zboží. Nabízíme také službu svozu velkých a neskladných zařízení. Obě služby jsou k dispozici online. U všech platných reklamací v záruční době* je naše služba zcela bezplatná a zahrnuje veškeré náklady spojené s vyzvednutím, doručením zpět a náklady na opravu a výměnu.
Oprava zařízení po záruční době
Nabízíme také praktickou službu opravy a vrácení zařízení, která již nejsou v záruční době. Po kontrole Vašeho zařízení obdržíte cenovou nabídku na opravu Vašeho zařízení. Náklady vzniklé v souvislosti s vyzvednutím nebo odesláním Vám budou účtovány společně s náklady na opravu.
- Záruka bude považována za platnou pouze v případě, že budou splněny všechny požadavky definované v záručních podmínkách.
- Na poškození způsobené nesprávným používáním, včetně náhodného poškození kameny, pískem nebo prachem, použitím síly nebo jinými vnějšími vlivy, jakož i používáním v komerčním prostředí, se záruční podmínky nevztahují.
- Vyhrazujeme si právo vrátit vám zařízení, pokud po kontrole zjistíme, že se nejedná o závadu. V takovém případě vám budeme účtovat náklady na logistiku a kontrolu. O tomto postupu vás bude informovat tým zákaznického servisu.
Oprava zařízení krok za krokem
Zaregistrujte se nebo se přihlaste jako host
Pokud již máte účet MyEinhell, jednoduše se přihlaste pomocí svých přihlašovacích údajů. Pokud u nás ještě nemáte uživatelský účet, můžete se nyní zaregistrovat nebo se jednoduše přihlásit jako host.
Odeslání žádosti o opravu
Chcete-li požádat o opravu, musíte vyplnit formulář se svými osobními údaji. Vyhledejte v našem systému zařízení, které chcete reklamovat, pomocí sériového čísla nebo čísla položky a zaregistrujte jej v žádosti. Poté zadáte další informace o pořizovací ceně a datu nákupu a popíšete problém, proč chcete položku reklamovat.
Vrácení zboží
Po registraci zařízení zabalte a zašlete na naši adresu. Pokud se jedná o větší nebo objemný předmět, můžeme pro Vás zařídit jeho vyzvednutí. O stavu Vaší žádosti Vás budeme průběžně informovat.
Naše servisní linka
Máte-li jakékoliv dotazy k produktům nebo technické potíže, obraťte se na naše servisní oddělení.
CZ linka: +420 353 440 215
Pondělí až čtvrtek: 8:00 - 17:00 hod.
Pátek: 8:00 - 14:30 hod.